Idees creatives i originals per treballar el Nadal

Avui, ja es pot ben dir que el fred ja ha arribat! Sí, ara ja es temps d'abrigar-se i d'anar d'un lloc calent a un altre. Això em recorda a un viatge que vaig fer a Praga durant les festes de Setmana Santa. Buff..., allò sí que era fred! Les botigues que guarnien els carrers ens feien de refugi d'aquell ambient congelat. Veus? Ara ja tinc menys fred! Sense cap mena de dubte, una bona solució per passar aquest fred és enganyar el nostre caparró: per exemple, pensar i recordar que existeixen llocs més freds que el nostre! Ara, ja us ben asseguro que tenir fred no és psicològic, quan en tens en tens. Així doncs, agafeu els abrics, les bufandes i uns bons mitjons gruixuts! 

Quan fa fred també ens ho podem passar bé! 
Il·lustració de Kate Hindley

Bé, la meva intenció ja sabeu que no és parlar dels canvis metereológics, tanmateix ja sabeu que és un costum que abans de començar en faci una breu introducció. En fi, anem per feina! Suposo que ja us haureu fixat, sobretot els fanàtics de Pinterest (amb això m'incloc), que aquests últims dies l'Equip Hiperactiu ha creat 5 taulers nous al Pinterest d'on en podem extreure un munt d'idees, activitats i recursos per treballar el Nadal.



Què hi podem trobar? Doncs, manualitats, poemes, postals i tapes pels nostres àlbums, cançons i calendaris d'advent. Una idea genial, oi? Cada dia anem omplint de recursos aquestes seccions, així doncs no us perdeu les seves actualitzacions. La veritat és que és tot un honor poder formar part d'aquest magnífic treball en equip. Per si no ens coneixeu, aquest Pinterest és un treball compartit amb: Estrella, d'Idees Magistrals; Laura Tudón, d'El Racó de l'Infant; Laura Cuenca, de Ses Meves Feinetes; i, Joel Artigas d'Educació i les TIC.

D'altra banda, aprofito per dir-vos que el Pinterest d'Educació i les TIC també té una secció dedicada al Nadal d'on també en podreu extreure idees originals i creatives. Què us sembla, en feu una visita? 

Comentaris

Tapa't de tapes ha dit…
òndia, serà qüestió de posar-s'hi, doncs! Jo sóc una fanàtica d'aquesta mena de manualiatats, l'unic que no m'acaba de convèncer és el scrapbooking... que no sé, el trobo massa british... he he. Gràcies per les idees!
Joel Artigas ha dit…
@Marina Sí? De res, home! Gràcies a tu pels comentaris. Me n'alegra saber que les meves publicacions t'agraden i que a més en pots treure profit.

Jo tampoc en sóc gaire aficionat a el scrapbooking, però de tot se n'aprèn, no? Un petonet ben gran!!! :)
Blanca B ha dit…
Gracias, Joel, eres muy ordenado, así da gusto. Voy a visitarte y a "repinearte" alguna idea. Esto del pinterest es una bomba. un petonet con mucho pinterest, jajaj, es una rima.
Carmen Parets ha dit…
gràcies per tot aquest treball de recopilació Joel, us segueixo a través de pinterest i la veritat no me'n sé avenir amb tanta bona idea i originalitat. A més que és contagiosa perquè et fa pensar que pots reciclar i sortir del típic arbre del tot a cent que mai m'ha agradat. Un petó. Carme.
M'encanta Joel! No fa molt que he començat un bloc i n'estic aprenent molt amb vosaltres. Gràcies per compartir. :)
Escola de Barciela ha dit…
Joel gracias por todas estas ideas creativas nos van a ir estupendamente,biquiños desde a escola de Barciela.
Magda ha dit…
Els hiperactius de la xarxa tornen a atacar ehhhhhhhh jejejjeejje i sempre amb unes idees genials.
És que sou un no parar vosaltres 4 i a mi m'encanta perquè ja saps que sóc una gran seguidora de tot el que proposeu!!!!
Ara toca pinejar, que m'entusiasma!!!!
En el pinterest dels Petits Infants també podeu treure'n alguna idea !!!!!
Una iniciativa fantàstica !!!!
Petonets plens de pins !!!!
lluna ha dit…
Amb tants pinterests no ens queixarem que ens falten idees pel Nadal, jeje!
Gràcies Joel per compartir-los.
Una abraçada!
Joel Artigas ha dit…
@Blanca Repinea, repinea!!! A mi me encanta no puedo parar, estoy enganchado!! jejje, me ha gustado la rima. Besos!!
Joel Artigas ha dit…
@Carmen Què bé que t'agradin les idees que pinterejo o que publico al Facebook i al bloc. Si és que reciclar és genial! Un petonet ben gran. Muaaak!
Joel Artigas ha dit…
@Noelia Què bé que n'estiguis aprenent de nosaltres i que a més t'hagis engrescat a fer un bloc, ja veuràs que n'aprendràs moltíssim. Sort en aquest camí. Petooons!
Joel Artigas ha dit…
@Maica,FinaeSara De nada! Gracias a vosotr@s por estos comentarios. Me encantan! Un abrazo.
Joel Artigas ha dit…
@Magda Al atackerrr! Pintereja tot el que vulguis...és genial! Cada dia descobreixo coses noves. Aquesta xarxa social és increïble! :) Petoooons
Joel Artigas ha dit…
@Lluna Sí, hi ha idees per donar i per vendre, no ens les acabem, eh? Petonets Lluna, gràcies pel comentari. Petons.