Didier Triglia: un nou art a conèixer!

L'entrada d'avui la tenia preparada per un altre moment, però la veritat és que no me n'he pogut estar... Fa dos dies, al bloc de l'Espe, Plastiquem, vaig descobrir les obres plàstiques de Didier Triglia, així com la seva pràctica a l'aula. Em va agradar tant que ràpidament em vaig guardar l'enllaç per dedicar-ne una entrada en aquest racó. No sé si en pensareu el mateix, però aquest gran artista no podia pas faltar a Educació i les TIC


Les seves obres combinen un munt de tècniques plàstiques originals i creatives en les que utilitza tota mena de materials: el poliestiré, la fusta flotada, la fusta tallada, el paper, el cartró i tot allò que creu que també es aprofitable a les seves obres. Tal i com ens explica Didier al vídeo que teniu a continuació, (...) hi ha obres que funcionen i es presenten a exposicions, mentre que n'hi ha d'altres que faig amb els nens i a les escoles. De fet, hi ha molts centres educatius que contacten amb mi per treballar les meves obres. (...)


Sense cap mena de dubte, és un referent actual artístic que no hem de perdre de vista. Didier és defineix com un artista plàstic que no només crea i inventa, sinó que aprofita allò que té entre les seves mans. Aquest esperit renovador que ens presenta és un bon exemple per presentar als nostres infants. Per què, reciclar? Perquè mireu quines meravelles en podem fer...! Les creacions són el meu jo mateix i cal deixar-les sortir. Si no pinto durant dos o tres dies, em sento infeliç. Senyors, d'això se'n diu vocació! Perquè us en feu una idea del seu art, aquí teniu algunes imatges de les seves obres: 





Què, us ha agradat? Trobo que els nostres alumnes no es poden perdre de conèixer i experimentar aquestes tècniques artístiques. A continuació, us adjunto espais web que ens exposen els treballs que han realitzat els nens i nenes a l'hora de porta a terme aquestes tècniques artístiques. Mireu quines obres d'art, no us les perdeu! 










Per acabar, no us podeu perdre els següents espais web, estic segur que en trobareu continguts útils que us ajudaran a treballar les tècniques artístiques que ens proposa Didier. Si, coneixeu d'altres experiències i/o recursos sobre aquest autor, no dubteu en fer-m'ho arribar! 
 
 
 
 
 

Comentaris

M'agrada molt, Joel!
Gràcies per penjar-ho.


Txell
Blanca B ha dit…
Un autor muy diferente. Me gusta, gracias por traerlo a nosotros. Un besito artístico y colorido.
Magda ha dit…
Un artista magnífic en Didier Triglia.
Jo no el coneixia i quan vaig veure els treballs que ens va presentat l'ESPE de PLASTIQUEM em va encantar.
I al teu bloc per suposat no hi podia faltar !!!!!!!
Un recull molt bo, com sempre.
És que fas unes entrades "estupendes, estupendes" jejejjejej
Petonets ben artístics
Ana Martínez ha dit…
¡Qué interesante Joel! No lo conocía. Un biquiño.
Joel Artigas ha dit…
@lamaletadelprecinemaainfantil De res Txell! M'encanta saber que t'ha agradat. La veritat és que aquest autor és genia, oi? Molts petonets!
Joel Artigas ha dit…
@Blanca De nada! A mi también me gustó descubrirlo, ahora ya no se nos puede escapar...eh? Besitos enormes! :)
Joel Artigas ha dit…
@Magda Gràcies, gràcies!!!!!! Rebre els teus comentaris m'encanta, Magda! Si és que tens una energia insuperable, eh? Moltes gràcies per les felicitacions i per les paraules que em dediques dia a dia en aquest raconet. Una abraçada!!
Joel Artigas ha dit…
@Ana Qué bien que te haya gustado! Sí, yo también lo creo. Muchos saludos, esta vez reciclados y reutilizados!!!