Treballem la plàstica: dos espais interessants!

Avui us faig una breu presentació d'espais que ens poden servir per agafar idees artístiques i originals. Sí, com haureu pogut observar, cada vegada més sóc un fanàtic del món visual i artístic, em fascina! En primer lloc, i de ben segur que a hores d'ara ja la coneixereu, us presento un "El web de la Teresa" - Recursos Educatius on hi podrem trobar un bon grapat d'enllaços que ens dirigeixen a espais web que treballen l'educació visual i plàstica. Aneu en compte, hi ha alguns enllaços que estan trencats, és a dir que no funcionen. Esperem que l'autora vagi renovant i actualitzant els seus continguts.


En segon lloc, us presento el bloc AULA DE PLÁSTICA, un espai magnífic on hi podem trobar tota mena de recursos, eines i tècniques per treballar la plàstica amb els infants. És molt probable que la gran quantitat d'enllaços que ens envolten al llarg de la pàgina us posi una mica nerviosos, tranquils!! Respireu relaxadament i guadiu dels continguts que se'ns proposen. Espero que us sigui útil.

Comentaris

Blanca B ha dit…
Mira, la web de Teresa la conocía, pero la otra no, le echo un vistazo ahora mismito. Gracias por encontrar tantas cositas. Besitos artísticos.
Mireia Torrent ha dit…
Moltes gràcies per deixar tants recursos, normalment te'ls veig pel face però avui l'he vist per aquí. Les teves troballes ens van molt bé. Són molt valuoses!!
Salutacions!
Magda ha dit…
Ves per on Joel avui els coneixia tots dos aquests espais, m'ha fet gracia i tot jejejjejejeje
L'espai de La Teresa està molt bé i com bé dius esperem que vagi renovant els links.
Són 2 espais amb gran quantitats de recursos i que ens poden ser molt útils per buscar idees!!!!!
Gràcies per compartir-los amb tots nosaltres !!!!
Petonets ben creatius!!!!!!
Joel Artigas ha dit…
@Blanca De nada!!! Gracias a vosotr@s por vuestras aportaciones. Yo estoy aprendiendo muchísimo con vosotr@s! Besitos de miercoles. :)
Joel Artigas ha dit…
@Mireia Què bé que us agradi tot el que vaig publicant. Em fa molta il·lusió rebre aquests comentaris, la veritat es que m'ajuden moltíssim a seguir treballant! Petonets. Ens llegim aviat!
Joel Artigas ha dit…
@Magda Fantàstic!!! jejjejje. Sí, esperem que els espais els vagin actualitzant, trobo que ens poden ser molt útils de tenir ben a prop! De res!!

PD: per cert, m'ha encantat l'entrada que has fet sobre la Roser Ros, una amiga i una gran persona.

Petoooooons!
+3 MIRIQUATRE ha dit…
Hola Joel!,
a la meva escola també treballem sobre Gaudí. Com no podia ser d'una altra manera...tinc la cançó corresponent :-)
http://www.youtube.com/watch?v=FdtzvJTZkzs&feature=plcp

(També en tinc una sobre Joan Miró i una altra sobre Picasso)

Espero que t'agradin!
Salut!