Superveloz.net: jugant amb les imatges i les lletres "Super-Veloz"

Avui us presento un recurs ben especial! Estic segur que més d'un quedareu al·lucinats amb aquesta meravellosa aplicació, jo l'he trobat fantàstica. Es tracta de Superveloz.net, un espai web creat amb la finalitat de donar a conèixer el disseny tipogràfic de Joan Trochut (produït originalment en plom l'any 1942). Aquest ens ofereix un racó per poder experimentar, jugar i aprendre a partir de la composició i de la creació d'imatges i lletres ben originals.


Si voleu crear les vostres obres d'art cal que cliqueu damunt l'opció Composador. Automàticament se us obrirà una nova finestra semblant al Paint. Per començar a realitzar el vostre dibuix digital, haureu d'escollir el tipus de complements i col·leccions que desitgeu i arrosegar-les a la pantalla principal. També podreu editar tot allò que aneu afegint: color, forma, posició,...


Perquè us en feu una idea a continuació podeu observar diferents dibuixos creats amb aquesta magnífica aplicació. Us convido a fer les vostres produccions, estic segur que seran ben originals i creatives. 



Comentaris

Blanca B ha dit…
Bueno, pues no sé cómo agradecerte este nuevo juguete, me lo he pasado en grande haciendo letritas y dibujitos. Un buen hallazgo digno de Sherlock. Un besito de casi miércoles, jaja.
Cada día debo estar más cegata porque las letranganas de control las pongo requetemal y lo tengo que volver a escribir. (como me ponían nerviosa, yo las he quitado en mi blog, jaja)
Ana Martínez ha dit…
Es divertidísimo, yo también he pasado un buen rato haciendo dibujitos. Un saludo.
A´Punto ha dit…
Joel, son una maravilla las cosas tan chulas que encuentras :) Biquiños
Joel Artigas ha dit…
Blanca, jejje! Gracias querido Watson. La verdad es que me gustó mucho hacer este hallazgo. Es un recurso magnífico.

PD: ya he quitado las letras control de robot! Yo también me volvia loco!!

Besitos. :)
Joel Artigas ha dit…
Qué bien Ana! Celebro que te haya gustado y que hayas pasado un buen rato. La verdad es que sus posibilidades son fantásticas!

Muchos saludos.
Joel Artigas ha dit…
De nada Vero! Gracias a ti por tus comentarios, ya sabes que me ayudan mucho a seguir trabajando y a seguir buscando nuevas herramientas y recursos para utilizar en el ámbito educativo.

Muchísimos besos. :) Muak