Robotype: jugant i composant amb les lletres

Avui intentarem soportar aquesta calor presentant-vos una eina ben curiosa, es tracta de Robotype, un projecte creat per Inklude que ens permetrà jugar amb les lletres i fer les nostres composicions artístiques, la veritat és que és al·lucinant les obres d'art que podem arribar a crear movent i canviant de direcció les lletres! Aquí en teniu mostres del que podem arribar a fer: 




Us ha agradat? Trobo que és un bon invent per desenvolupar la imaginació dels infants. A més de poder realitzar els nostres projectes i penjar-los al voltant de l'aula també els podríem decorar, pintar i guarnir. Molt recomanable que comenceu a dissenyar les vostres composicions, segur que quedeu ben al·lucinats!


La cosa no s'acaba aquí, ja que també podrem gaudir d'activitats interactives a partir del conte El Espantapájaros: Un cuento para niños en el que se busca la relación gráfica de las palabras y las letras con el texto. És molt simpàtic i està molt ben elaborat. Va, us hi animeu?

Comentaris

A´Punto ha dit…
Pues me encanta el logo que te has marcado así como ejemplo¡ jaja Esto puede tener muchas aplicaciones¡ Me gusta.
Pasa un buen finde, nos leemos pronto ;P Biquiños fortes¡
Joel Artigas ha dit…
Está "xulo" eh? jajja. Hay que ver la cantidad de recursos que nos ofrece la red. Cuándo encuentro una aplicación cómo esta salto de la alegria!!

Igualmente, pasa un finde estupendo, seguro que lo harás! :P Besos para complementar unas tapas bien buenas... :) Muak.
Blanca B ha dit…
Una cosa parecida conocía yo, pero esta es genial. Desde luego que está chulo, no paro de sorprenderme. Un besazo veraniego.
Marisol ha dit…
Wow quin munt de posibilitats! m'agrada moltísim!! gràcies Joel!
Joel Artigas ha dit…
@Blanca Está super chulo!! Me gusta que no pares de sorprenderte, todo sea para aprender cosas nuevas... Un beso enorme!!!
Joel Artigas ha dit…
@Marisol Sí, es super "xulo" oi? A mi també em va encantar... Molts petonets i gràcies pel comentari. :)
Ana Martínez ha dit…
Me gusta. Voy a probarlo. Saludos.
Joel Artigas ha dit…
@Ana A mi me encantó! Ya verás que divertido. Saludos.